Kafanica, sudnica, ludnica
Brana Crnčević
Šabačko pozorište
Premijera: 10.3.2016.
Režija: Miroslav Trifunović
Lica:
Moto, pa Srbin, pa opet Moto Ivan Tomašević
Oto, pa Crnogorac, pa opet Oto Vladimir Milojević
Ljilja, pa Bosanka, pa opet Ljilja Aneta Tomašević
Napredni, pa Dalmatinac, pa Slovenac, pa opet Napredni Slobodan Petranović
Nazadni, pa Ciganin-Rom, pa opet Nazadni Ljubiša Barović
Konobar, pa Mlado Makedonče, pa Neizlečivi Strahinja Barović
Udbaš. pa Tatko Makedonac, pa opet Makedonac Petar Lazić
Tanja, pa Sudijinica, pa opet Tanja Ivana Jokić
Ruža, pa Daktilografkinja, pa opet Ruža Aleksandra Ristić
Miroljub, predratni gospodin, pa Advokat, pa Psihijatar Siniša Maksimović
Milicioner, pa Policajac, pa Čuvar Radivoj Kostadinović
Scenograf Dragan Lazić
Kostimi Selena Tomašević
Kompozitor Vojislav Milutinović
Scenski pokret Petar Pjer Rajković
Klarinet Kosta Pavlović
Harmonika Milivoje Robinić
Gitara Jakov Suvajdžić
Kontrabas Željko Pajić
Kafanica, sudnica, ludnica u režiji Ljubomira Draškića, scenografiji
Vladislava Lalickog, uz plejadu glumačkih imena, Bata Stojković, Ružica
Sokić, Neda Spasojević, Tanja Beljakova, Milutin Butković, Bora
Todorović, Slobodan Aligrudić, Taško Načić i drugi...obeležila je važnu
epohu Ateljea 212, svojim dugim
pozorišnim životom od 1965 do 1972 kada je na prepuruku GK SK Beograda skinuta sa repertoara, kako zbog svoje satiricnosti ne bi doživela jubilej i značaj 250 izvođenja.
U vremenu kada pozorište često gura glavu u pesak, kako bi pobeglo od imenovanja uzroka a ne pojedinačnih posledica, postavka ove satire ima višestruki značaj, a da bi se pojačala gorčina satire namerno smo posegli za songovima kao komentarima, koji pojačavaju važnost ovog poduhvata. Ogromnu zahvalnost na realizaciji predstave dugujem svim akterima , saradnicima, članovima porodice Crnčević. kao i ukupnom kolektivu Šabačkog pozorišta u kome režiram prvi put.
Miroslav Trifunović
pozorišnim životom od 1965 do 1972 kada je na prepuruku GK SK Beograda skinuta sa repertoara, kako zbog svoje satiricnosti ne bi doživela jubilej i značaj 250 izvođenja.
U vremenu kada pozorište često gura glavu u pesak, kako bi pobeglo od imenovanja uzroka a ne pojedinačnih posledica, postavka ove satire ima višestruki značaj, a da bi se pojačala gorčina satire namerno smo posegli za songovima kao komentarima, koji pojačavaju važnost ovog poduhvata. Ogromnu zahvalnost na realizaciji predstave dugujem svim akterima , saradnicima, članovima porodice Crnčević. kao i ukupnom kolektivu Šabačkog pozorišta u kome režiram prvi put.
Miroslav Trifunović
Kroz desetak Brehtovskih songova, predstava po tekstu Branislava Crnčevića sa prepoznatljivim aforizmima, neobičan je hod kroz vreme-od kafanice 70-ih, sudnice u vreme raspada bivše Jugoslavije do današnjice.
"Svojevrstan osvrt na sve devijacije društva tekst je tada bio, tako da mi mislimo da i danas mogu da se prepoznaju u tim aforizmima mnogi društveni činioci", kaže Vladimir Milojević, glumac Šabačkog pozorišta.
"To je kabaretsko-dramska, muzičko-farsična forma, tako da ti Brehtovski songovi daju upravo taj komentar, to poigravanje na sceni, što je plus na tekst koji postoji", kaže Miroslav Trifunović, reditelj predstave.
Нема коментара:
Постави коментар