понедељак, 14. мај 2012.

Kumovi 2012

Dušan Kovačević

Kumovi

Zvezdara teatar 
Režija: Dušan Kovačević
Scenograf: Nenad Brkić
Kostimograf: Marina vukasović Medenica
Uloge:
Ana: Danica Maksimović
Milan: Predrag Miki Manojlović
Kuma: Milica Mihajlović
Inspektor: Branimir Brstina
Vučko: Radoslav Milenković

“Kumovi” su neobična priča o prijateljstvu čoveka koji je ostao bez posla sa kerom iz obližnjeg parka koji, takođe, nema posao - otkriva nam pisac. - I ta priča počinje obično, kao sve priče koje će kasnije da se iskomplikuju i dobiju sasvim drugo značenje. U osnovi je triler i ne bih ga prepričavao, jer ću otkriti ko je ubica. Ono što me je pišući zanimalo, današnja je ekonomska i politička situacija u našoj zemlji. Ali ne ispričana na uobičajeni, politikantski način koji ima svoju trajnost i vrednost samo dok ta politička situacija traje...
Priča u svojoj osnovi jeste egzistencijalno-socijalna, ali da bi se odgledala i da čovek izlazeći iz pozorišta ne bi poželeo da skoči pod prvi autobus, otvorio sam prozor u taj mrak i pustio svetlost: a to je komedija. “Kumovi” imaju isti rukopis i istu likovnost kao sve što sam do sada uradio, liče na sve što sam napisao. Ovo je i omaž životinjskom svetu koji je od pamtiveka sa čovekom: koliko je čoveku dobro, toliko je i tim bićima koja su po predanju stvorena od istog tvorca. Dakle, želeo sam da vidim da li je moguće i da li će se to desiti, da ćemo jednog dana od sve muke svi - lajati.
 

 

Нема коментара:

Постави коментар